Friday 26 November 2010

Salaisia aseita.

Mä hankin viimein wattimittarin ja toistaseksi se mittaa watteja pahvilaatikossa. Tosi hyödyllistä, jee. Mä yritin asentaa sen, mutta Sramin perkeleet oli vääntäny kammet oikeesti kireelle ja mä en saanu niitä irti. No mä päätin, että homma ratkastaan niin, että mä lähden punttisalille hakemaan sen puuttuvan powerin. Ja niin mä tein. Mä menin puntille ja kyykkäsin. Hölmöööö! Taas jäi Aron poika kiinni ajattelemisesta. Ei vaan, ehkä mä sittenkin lähden siitä, että salilta haetaan voimaa ihan muuhun kun kampien irrottamiseen ja hankitaan siihen hommaan oikeat toolit. Mene ja tiedä.

Mitä salibandyyn tulee niin mulla on vielä salainen ase, mutta ei kauaa koska mä kerron siitä nyt. Tai oikeestaan se on tavallaan salainen, koska sitä ei ole nähty. Mainittakoon viellä, että äidin mielestä se on viallinen, koska siinä on käyrä varsi – eikä pelkkä lapa. Mutta sepä onkin se juju, kai. On käyrä varsi ja lapa kyllä lähtee, koska ne on täydellisessä harmoniassa keskenään ja sillä on mahdotonta epäonnistua. Tarkempia faktoja: Player Bow 32 2.6, jäykkyys 26mm, PE-lapa... ketä kiinnostaa!?! Enää puuttuu se tärkein – eli tatsi. Ens viikonloppuna on sitten debyytti Brittein mestaruus sarjassa Oxfordin tiimissä. How cool is that?


Joo ja sitten vähän polkemista. Tai siis niin. Mä testasin mun FTP:tä eilen ja sitten mä testasin muutakin. Aivan ok, great ja thats about it. Ja tänää mä menin maksimipuntille ja siellä onnelisten sattumusten summana päivästä tuli täydellinen. Mun piti tehdä progressiokyykkysarjat viiden kilon nousuilla, mutta ennen vikaa sarjaa meni prosessori tilttiin ja laskuvirhe oli tuloksena. No viiden sijasta 15 lisää ja tangon alle. Mutta se nousi ja kahdesti vielä. Mega stoked! Lopputulemana uusi PB neljännessä sarjassa ja 10kg enemmäkö ennen ja yhen jalan prässissä 200 kerhoon. Ja vielä on varaa rahkeissa, taino perseellähän sitä puristetaan Kummelin mukaan, notta onko sitä varaa sitten perseessä. Loppupeleissä sekin on aikalailla ihan sama. Jokatapauksessa kiva huomata kehitystä... ja sitten mä menin penkkaamaan.

Numerot on numeroita ei ne ole niin justiinsa, mutta mikä tärkeintä mä pääsin Partasen Jannen kriteeristössä säädyllisten kyykkääjien sakkiin: 2 x ompaino vähintään. Cheers, mä tarjoan oluen kun tavataan.





No comments:

Post a Comment