Friday 21 July 2017

#arodynamics – Aikataulu

Duunissa.
Betatestit ovat paketissa, ja kiinnostus on ollut mieletöntä. Olen otettu, innoissani – ja hieman stressaantunutkin. Stressiä pukkaa  varsinkin, koska aikataulut eivät ole täysin minun hallussani. Samalla myönnän, että en ollut tällaiseen kysyntään varautunut edes haaveissani.

Yhtäkaikki, olen nyt kilpailumatkalla Saksassa ja seuraan sääennusteita jatkuvasti – päästäänkö vuorille vai onko maali jossain muualla? Sekään ei ole minun käsissäni vaan ukkosen. Toisaalta, Helsingin velollakin on nyt vilskettä kun porukka viimeistelee SM-ratoja varten.

Kuskeja on nyt sitten elokuun alusta testivarauksissa mittavasti, mikä on upeaa. Aloitan pian kalenterin rakentamisen. Kalenterin kuitenkin haastaa mahdollinen sade (velodromilla ei voi ajaa), tuleva remontti (kestää noin kaksi viikkoa) ja Helsinki Velotour (joka sekin vie omansa). Näin pienellä tiimillä tekeminen vie myös oman aikansa, sillä analyysien, mallinnusten ja palautteiden laatiminen vie myös tunteja. Siksi olen nyt hieman varpaillani ehdinkö saada kaikki jo nyt kiinnostuneet palveltua tulevan syksyn aikana. Teen toki kaikkeni.

Kiinnostuneille vinkiksi; jos tiedät, että voisit käydä testissä Turussa Helsingin sijaan sekin auttaa. Turussa testit pyörivät parhaiten 14.8-27.8, sillä tuolloin velodromi on näillä näkymin Helsingin päässä pois käytöstä. Velodromin pienessä remontissa on toki puolensa, radasta tulee turvallisempi ja mukavampi paikka ajaa. Tällä hetkellä selvitän myös jo mahdollisuuksia toteuttaa osan palveluista sisällä syyssäiden mukaan. Jos te tiedätte, yleisurheiluhalleja joissa on mahdollisuus ajaa pyörää turvallisesti (kohtuullisella korvauksella) niin kertokaa minulle.

Kiitos kaikille kärsivällisyydestä jo nyt. Aurinkoista loppukesää ja iloisia kilsoja! Turussa puolimatkalla varmaan näenkin jo osan teistä, nykäiskää hihasta!

Anton
anton.a.aro[at]gmail.com

Tavallista parempi toimisto

No comments:

Post a Comment